מימון בן שושן- נור עינייה

מילים ולחן:רמי לב

מילים במרוקאית: מימון בן שושן

עיבוד והפקה מוסיקלית : רן אביב

מאז שהאמן והיוצר מימון בן שושן חווה את הפריצה הגדולה בתכנית “אייל גולן קורא לך”, קצרה היריעה מלתאר את המסע המוסיקלי שהוא עובר :     מימון מופיע כסולן בלהקת צלילי מרקש, וגם באופן עצמאי מול ועדי עובדים ובמות גדולות אחרות,  ושחרר את אלבום הבכורה שלו

שאיתו זכה להתארח בטלוויזיה, בתחנות רדיו אזוריות, זכה לאינספור השמעות, ראיונות וכתבות

הופיע עם הזמרת המוכשרת שהגיעה מתורכיה לינט ברידינג 3 בתל אביב

כמו כן, מימון יוצא במופע מוזיקלי חדש, ייחודי, מלהיב ומרגש בשם “חגיגה של אהבה” בליווי 7 נגנים… המופע משלב שירים מתוך האלבום לצד הקלאסיקה של הזמר העברי בעיבודים  חדשים ומרגשים. המופע משקף וממזג את עולמות המוסיקה האוריינטלית מזרח ומערב, שירי נשמה מהבית ומוסיקת עולם.

במקביל להופעותיו הרבות הוא מקליט אלבום נוסף, ולאחר הביצוע הנדיר ל”נבראתי לך”, שריגש את המדיה התקשורתית, והלהיט הסוחף והממכר “מי צריך יותר?”, שכבש תחנות רדיו רבות ,הוא משחרר את הבלדה המרגשת “נור עינייה”. שיר אהבה אותנטי ומיוחד, שנעשה בשיתוף פעולה עם היוצר המוכשר רמי לב, שתפר לו את השיר על פי מידותיו בעברית ומרוקאית. השיר נכתב בזמן שאימו של מימון הייתה מאושפזת בבית החולים. מימון חזר מהאולפן, השמיע לה את השיר והיא התרגשה עד דמעות…לאחר מס’ ימים היא נפטרה. מימון הרגיש שהדמעות שלה, היוו אות לצוואתה, שימשיך בעשייה המבורכת שלו..

תקשיבו לשיר,ואנו מאמינים, שתסכימו איתנו, שזה לא עוד שיר

https://www.youtube.com/watch?v=S1OSuCunvNE